Translate

vineri, 11 noiembrie 2011

karma, vocatie , fixatie.

despre Karma...nu pot sa va spun prea multe, nu cred in ea...foarte mult, nu cred ca daca ai ganduri pozitive si aduci "lumina"in gand si viata...o sa-ti mearga totul ca pe roate. Bullshit...mi se pare un cuvant pentru oamenii cu creierul spalat de prea multe filme americane (desi , God knows that my own life goes beyond a hollywood movie). Deci nu cred nici macar ca daca faci un bine ti se intoarce inapoi..serios? Este o intrebare pe care de multe ori mi-am pus-o...de ce simte lumea nevoia asta acerba de a face bine, ca sigur i se intoarce? pai mai poate fi numit act de altruism in clipa astepti ca Divinitatea sa faca o interventie de forta..uite domne...a facut un bine, pai hai sa-l ajut...raspuns :NU ! Prin urmare..karma nu exista, este o forma de manipulare a oamenilor, o forma de a le nivela modul de gandire exact ca un guler de camasa perfect apretat. 
despre Vocatie...da, cel putin in meseria mea cred ca este esentiala...am vazut prea putini oameni capabili sa faca politica, prea putini au vocatia asta (undeva in capul meu ma bufneste rasul caci imi aduc aminte de Max Weber, de facultate..de toate prostiile pe care le-am citit si care prea putine mi-au ramas in cap) Politica NU se invata, ea se Face ! trebuie sa o ai in sange....si prea putini o au...nu trebuie sa urmezi "cursuri de specialitate"ca intr-adevar sa faci politica...de unde...politica din perspectiva mea este abilitatea de a fi lider, de a face masele sa te urmeze, de a manipula, de a zambi fals atunci cand e nevoie, de a fi diplomat ( note to myself...mai am de invatat la capitolul asta). Politica este inteleasa gresit.....politica o poti face in interiorul casei tale cu membrii familiei , in blocul tau cu vecinii tai , la locul de munca..tot o forma de politica este si asta. Nu sufar de egocentrism si nici adulatie extrem fata de propria mea persoana cand spun ca ma numar printre cei putini "alesi"...stau si imi aduc aminte ca inca de la gradinita am avut aceasta abilitate de a ma face remarcata si auzita, de a manipula copiii spre foloasele mele proprii si personale...de-a lungul vietii mele in orice colectiv m-as fi aflat, am avut puterea asta, poate ca suna urat...dar asta e politica. Politica nu inseamna sa citesti o mie de carti si carticele, sa te dai mega intelept ca woow tu te uiti la cnn news toata ziua si esti pus la curent cu tot ce se intampla in lume...Nu! Aceea este cultura generala, desigur esentiala pentru un politician..dar vrei sa iti spun ceva? Am intalnit o mie de politicieni care habar nu au de Max Weber, de Rousseau sau Descartes...si totusi sunt oameni politici. Eu am ajuns din intamplare sa fac politica...asa a fost sa fie, petrecareata de mine a cazut direct in mijlocul unor tineri ce se doresc sa se numi liberali..si dintr-o anonima care nu avea in spate nici pe taticul si nici pe mamica, am reusit sa ma fac cunoscuta, am reusit atat de tare sa "FAC POLITICA"incat acum sunt la un nivel avansat..:))) rad...da, am avut curajul sa ma iau la tranta cu un om care e cu vreo 15 ani mai mare ca mine, un om plin de bani...in capul meu il aud acum pe SG care imi zice ca nu era razboiul meu...corect..uite aici am gresit, am lasat emotiile sa preia franele activitatii mele politice. A avut dreptate..dar sunt femeie...si am iubit, am iubit mult, mult de tot......
despre fixatie...un termen ce prea bine il cunosc, am obiceiul si tendinta de a face fixatii...de a ma lega atat de strans, cu un dublu nod marinaresc de anumite persoane...asta am facut pana acum..dar ghici ce..simt cum se desprinde nodul de mainile si inima mea....l-am tinut atat de strans incat mi-au amortit mainile..inima s-a slabit...si un somn puernic m-a cuprins, atat de puternic incat visele in care am trait pareau realitate...incep sa ma trezesc din Fixatie...si ma simt cheauna..as bea o cafea sa ma trezesc, dar nu are niciun efect asupra acestei ameteli.....
ramane de vazut..until next time, 


your faithfully, 


Lily in Yellow and Blue Mud :) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu