Translate

luni, 21 noiembrie 2011

speechless

Sunt in fata laptopului meu, este luni..este frig, tocmai m-am intors de la Cluj. M-am intors mai daramata decat am plecat..ce ciudat cum iese adevarul la iveala...sunt socata de faptul ca m-am lasat in asemenea hal prostita de tine...ai fost un  vis , te-am iubit prea mult....sunt socata pentru faptul ca te-am iubit pentru sufletul tau bun ca acum sa-0mi dau seama ca am iubit o iluzie. Nu ma socheaza faptul ca ai avut mai multe relatii in paralel, ca m-ai inselat...ma bantuie insa un singu lucru......CUM AI PUTUT sa fii cu o fata 2 ani de zile si in urma mortii ei tragice sa nu iti pese ABSOLUT DELOC....ma socheaza ca mi s-a zis ca sunt varianta ei blonda....dar ea e moarta si te-a iubit tare...iar tu nu ai fost in stare sa te duci la mormantul ei cu un buchet de flori...plang si ma pun in situatia in care eu zaceam moarta in pamant iar iubitul meu se bucura ca ca nu a fost cu mine in masina ....cum este posbil asa ceva ? Cum? Ma socheaza sa aflu cat de rece esti cu adevarat...ma socheaza sa-mi dau seama ca am trait cu un Monstru !!!!! Esti un monstru....m-ai folosit pana la ultima picatura...m-ai secat de tot.....si mi-e frig sufleteste, pentru ca sunt vestejita si lipsita de caldura sufleteasca, de ce ?
Nici macar sa ma razbun pe tine nu pot......as putea sa fac sa te doara rau de tot....dar pentru ce...tu oricum nu vei intelege niciodata nimic. As da orice , sa ma intorc in trecut si sa rad din nou de candidatul care promitea ca el da totul daca-i dai votul...:) pai, eu ti-am dat votul....tu mi-ai dat totul ...? Nu mi-ai dat nimic, ai luat in schimb....m-ai secat de iubire......"eu dau totul tu dai votul...." frumos....te urasc si vreau sa uit ca existi !  ( Dumnezeu sa o ierte pe acea fata care a murit iubind acest monstru...) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu