Translate

duminică, 27 septembrie 2015

Despartirea de tine este ca o clisma! Dureroasa, dar eficace!

WOW!
Sunt doi ani de cand nu am mai scris nimic in jurnalul frustrarilor mele....



" Despartirea de tine este ca o clisma! Dureroasa, dar eficace! " 

Asta este singurul lucru care mi-a ramas in minte de noaptea trecuta. Asta si...faptul ca am picat iar. 
Sunt 6 ani deja de cand imi futi efectiv mersul vietii.
Defapt, sunt 6 ani de cand mi-l fut singura. cu tine. 
Am crezut ca nu mai pot fi geloasa cand vine vorba despre tine...au fost atatea, imi ziceam mereu ca " apa trece, pietrele raman." 

Nu! Eu nu am de gand sa intru in ciclul comparatiilor tale. Esti un bou notoriu! Dar tu stii asta deja. O stii atat de bine incat te-ai obisnuit ca cei din jurul tau sa te accepte.

Stiai ca anul asta ma gandeam ca ai sa iti serbezi ziua de nastere cu mine? Cu mine! Dar cine sunt eu sa iti cer sau sa imi doresc asta....
Sunt proasta spre care te indrepti atunci cand esti plictisit de trupurile pe care le " consumi" mult prea repede si exagerat de mult. Tu, iepurasule, nu stiai ca exagerarea si consumul in cantitati mari duce la...impotenta :)) ( mi-as dori eu...)

Stii de cate ori m-am despartit de tine in mintea mea? De foarte multe ori....la fel cum de cele mai multe ori te-am iertat. Desi nu meritai sa fii iertat. Iar eu nu meritam sa imi iert faptul ca te suport de atatia ani.

Ce mai cautam impreuna? Dracu stie!
De ce suntem impreuna?

PENTRU CA suntem singurele fiinte care inteleg nebunia celuilalt. Pentru ca intr-un fel sau altul m-ai invatat sa-ti iubesc felul bolnav in care traiesti. Pentru ca a devenit un drog pentru mine?
Pentru ca fara tine ma simt goala si pustiita?
Pentru ca toti ceilalti mi se par insipizi?


Cu toate astea, iubitule, eu nu mai pot. M-ai mintit atunci cand credeam ca nu mai exista minciuni intre noi.
Pentru ca mi-ai ranit orgoliul, iubitule....
Pentru ca m-ai facut sa devin din nou nebuna geloasa.
Pentru toate sarbatorile petrecute singura.

Te-am amenintat! Stiu!
Nu te astepti sa iti fac rau, dar crede-ma iubitule, ca I'm on the edge now. Ce ti-am facut saptamana asta a fost pistol cu apa fata de ce ma duce capul sa iti fac.
Dar ma intreb pentru ce, iubitule? Tu oricum nu ai sa te inveti minte, acum e ea....maine va fi alta.
Problema pe care tu nu vrei sa o pricepi, nu este ca te-ai culcat, pardon, futut cu ea, ci pentru faptul ca ai mintit, pentru faptul ca ai reactionat urat atunci cand ti-am descoperit conversatiile.
Hm, ce ironic! Cu doar cateva minute inainte imi povesteai cum nu mai iesi tu din casa si ce stare proasta ai. M-ai mai si intrebat ironic : " Ma crezi? "
Doamne, esti cel mai bun actor. Ar trebui sa primesti  premiu pentru rolul de man hooker-ul anului!


Ar trebui sa-i dau mesaj sa-i zic ca poate sa ia resturile mele...pe tine, adica! Dar, stai!
Tu NU esti nici macar restul MEU! esti al ceileilalte. Aia careia ii dai tot...
Noi, celelalte te mintim ca te avem. Te avem pe perioade scurte de timp.
 Defapt, tu ne ai pe noi. Pe mine si dracu stie cate mai sunt in situatia asta.
Desigur, lor nu te confesezi. Lor Nu te plangi! Lor nu le versi frustrarile pe care le ai!
EU sunt proasta care te asculta! Eu sunt PROASTA care crede in tine.

Iubitule, o singura intrebare mai am : PANA CAND AI SA MA LASI SA MA CHINUI?
De ce nu vrei sa ma eliberezi? Tu stii ca eu nu pot sa o fac..am incercat de prea multe ori si am esuat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu