Translate

sâmbătă, 12 octombrie 2013

You can only reach perfection only by knowing imperfection.

Plumb, asta simt acum...si nu intr-un stil bacovian. Simt plumb in privire si in suflet. Ma simt grea, atat de grea incat de abia ma pot misca, sau cel putin asta e senzatia in interiorul meu...

Intotdeauna m-am retras aici pentru a-mi picta viata in cuvinte si expresii, nu stiu daca am fost intotdeauna concisa sau coerenta, stiu doar ca as vrea sa explic cat mai bine ce traiesc . Vorba unui prieten, nu am cum sa fiu obsinuita pentru ca sunt de-a dreptul extraordinara. Si nu pentru ca fac ceva anume,ci pentru ca traiesc intr-un mod la care putini se pricep. Spontana. Ma descrie cel mai bine. 
Zilele trecute am incercat sa fiu spontana, am mimat...spontaneitatea, pentru ca mi-am dat seama ca partenerul meu de joaca lipsea. In fata mea se regasea o prada pe care am devorat-o prea repede. Si nici macar nu mi-a hranit foamea care urla inauntrul meu....e ca si cum i-ai da unui leu de mancare o vrabiuta. Asa ma simt.....am mimat, tot ce se putea mima. Cred ca sunt buna la mima. 
Sunt foarte dezorientata. Nu m-am mai simtit de  mult asa. It's a pretty damn chaotic world we're living in. Cica lumea este asa cum ti-o construiesti sa fie...poate, nu pot sa contrazic. Insa, mi-am dat seama ca ma transform fara sa vreau. Nici macar nu mai stiu cum sunt eu defapt. Cum sunt eu cand sunt fara el ? Cum sunt eu cand sunt cu el ? Cum sunt eu pe strada ? Sau cum sunt eu in casa...Nu-mi dau seama. Toate mi se par aparente e ca un voal atat de fin incat nu-l pot strange in mana...pentru ca aluneca.
Iar vine iarna....urasc iarna mai mult decat orice anotimp. Paradoxal, anotimpul copilariei mele. Mi-aduc aminte si acum cum ma trezeam din somn cand dormeam la bunica mea acasa doar ca sa ma uit la fulgii de nea care imi acopereau cu liniste sufletul si tara. Acum...urasc sa fie iarna. Iarna ma simt cel mai singura. Toata lumea iarna se retrage in barlogul lui, numai eu nu mai am un barlog al meu. Momentul de tranzitie intre iarna copilariei , iarna cu parintii si cadourile puse de ei sub brad si iarna petrecuta cu acel cineva. Pentru mine e de neconceput cum iar voi fi singura...anul trecut cred ca a fost primul an in care nu mi-am petrecut new year's eve singura....dar uite ca e exact ce scriam mai sus, voal fin pe care nu il pot tine strans in pumni..pentru ca aluneca si il ia vantul....urasc iarna.
Apoi mai e si presiunea pe care oamenii din jurul meu o pun deasupra capului meu. Da, imbatranesc. DA, tineretea mea se duce. am 25 de ani dar si ce daca? Nu mai sunt sigura nici mcar de cariera pe care incerc sa mi-o construiesc...pentru ca nu am pe cineva care sa ma sustina din toate punctele de vedere. Am sters ce voiam sa scriu, poate ca mi-e frica sa scriu ca defapt am nevoie de cineva puternic financiar langa mine. Nu ma regasesc langa oameni mediocri. Nu m-am regasit niciodata si nu pentru ca eu provin dintr-o familie potenta financiar, nicidecum. Ci pentru ca imi place viata buna si imi plac beneficiile pe care banii ti-i aduc. Da, e trist sa spun asta, tocmai eu, cea care sustinea cu surle si trambite ca femeia trebuie sa fie independenta. Ei, uite ca o femeie fara un barbat puternic nu poate fi independenta. Sau poate...but in misery. Iar eu nu-mi doresc asta. Dimineata in drum spre birou vad cupluri care merg impreuna cu metroul ( da, mai nou circul cu metroul...) , nu ma vad asa...par fericiti. insa eu nu ma vad mergand cu iubitul meu in metrou. Poate suna penibil ce zic, dar asa e...nu ma vad genul ala. Nu ma vad gatind acasa doar ca sa mananc, ador sa gatesc...dar nu ma vad gatind acasa doar pentru ca nu ne permitem sa iesim la un restaurant bun. Nu ma intereseaza cum ma vei critica, tu cititorule, daca ma citesti. Ma intereseaza sa aflu raspunul la o intrebare foarte simpla : cum poate o femeie draguta ( unii sustin cu tarie ca sunt frumoasa) , eu sunt realista,sunt o femeie care il are pe acel je ne sais quoi, nu sunt extraordinar de frumoasa , dar stiu sa fac barbatii sa intoarca capul pe strada dupa mine. Revenind, cum poate o persoana ca mine sa nu gaseasca pe cineva asa cum imi doresc? Cum? Cred ca va ramane fara raspuns intrebarea asta.....

A voastra,
Lily in Mud

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu