Translate

miercuri, 9 noiembrie 2011

Monolog in Oglinda sufletului

Inca esti suparat si ma privesti urat....de ce ma privesti urat...de ce nu esti in stare sa vezi ca sunt singura care ti-a vrut numai bine? De ce ma chinui ? 
Gresesti si ti-am mai zis ca gresesti!!! Nimeni nu iti vrea binele..nimeni nu ne-a vrut binele....si uite unde am ajuns..din prea multa dragoste si iubire la ura....mi se spune ca esti jos , la pamant si trebuie sa te ajut sa te ridici. Pai...? Pai poate nu mai vreau sa te salvez eu..ce zici? Poate am obosit si nu mai vreau sa te salvez, sa te ridic , sa te scutur de praf , sa te pun pe picioare si tu sa ma lovesti suflesteste din nou..pentru ce? Tu singur ai recunoscut ca ti-am fost alaturi mereu, ca te-am ajutat mereu cand am putut si cum am putut..si ca tu te-ai comportat urat cu mine..pai ce? ai vrea multumiri acum ca ai fost sincer? Mai iepurasule...tu nu stii ce se intampla cand ma simt calcata pe codita...si implicit pe orgoliu? Nu stii ca eu sunt razbunatoare....poate cu tine nu am facut-o niciodata...dar, nu ai fi prima persoana iubita pe care o daram....orice pana la orgoliul meu. Candva credeam ca iubirea poate sa-mi omoare monstrul asta din mine...ei bine, nu vrea sa moara...si il iubesc pentru asta, imi iubesc monstrul din mine ca nu vrea sa moara si sta tare pe pozitii ...fara el eram o stearsa ca multe altele pana acum. Pai cum asa? Simplu......tu esti plapand...acum iar eu doar as sufla si iar ai cadea ...si de data asta naspa. Iepurasule...tu stii ca eu nu am principii.....alta e cu principiile...eu pentru tine am tradat si nu regret..ma amuza ca persoana tradata inca se gudura ca un catelus numai sa primeasca atentia mea..dar eu nu vreau....eu am vrut sa ti-o ofer tie pe toata...si te-ai inecat se pare...a fost prea multa nu....normal daca Doamna te-a obisnuit cu altfel de comportamente...sa te trateze ca pe un prost si tu sa fii la apel..ai crezut ca poti la randul tau sa-ti versi frustrarea pe mine...pai zi tu iepurasule, eu cat sa mai suport?? CAM CAT SA MAI SUPORT?
Am vrut sa o inchei tacit si diplomatic, ca suntem amandoi politicieni, nu? :)))) doar asa mi-ai zis mereu...pai ghici ce......am incercat si tu continui sa vorbesti despre mine....dar esti fraier iepurasule....ca Micutza Matahari are amici si printre prietenii tai...si afla tot, tot , stii ca nu e o problema pt ea sa faca asta. Si daca o mai enervezi rau..s-ar putea sa faca in asa fel incat sa te puna sa pici de prost in fata aghiotantilor tai....care apropo...ITI MEGA STRICA IMAGINEA SI ASA SIFONATA. dar vai....cum sa vorbesc eu asa despre "prietenii tai "...pai unde erau prietenii astia cand aveai nevoie? ca ...doar nu sunt de ieri , de azi....dar na, ce sa stie saraca de mine.....de data asta mon cher, sa te salveze, Doamna, ca si asa iti poarta numele!       http://www.youtube.com/watch?v=NrgcRvBJYBE&ob=av2e

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu