Translate

miercuri, 2 noiembrie 2011

Love the way you lie

...but you're always be my hero..even though you've lost your mind....
ce usor imi pare ca uiti ce am insemnat eu pentru tine...ce am facut eu pentru tine...lucrurile pe care le-am sacrificat pentru tine..oamenii pe care i-am izgonit de langa mine...rabdarea pe care a trebuit sa invat sa o am pentru tine. De ce e ura in cuvintele tale? De ce iti versi nervii pe mine si devii un monstru ? De ce ? De ce ma privesti cu dispret? De ce ma minti? Hai , spune-o...ce ti-e frica sa recunosti ce vedem deja de la sfarsitul verii?????? POFTIM, a venit toamna....nu m-ai lasat sa plec, m-ai tinut captiva in NEFERICIREA ASTA !!! Pentru ce? ESTI ORIBIL, TE URASC TE URASC TE URASC SI MA URASC SI PE MINE, DEFAPT MA URASC PE MINE, ca nu sunt in stare sa ti-o zic in fata..te urasc pentru faptul ca te-am iubit !! da..poate vorba cantecului, asa se intampla cand un vulcan intalneste o tornada. NU MA INTERESEAZA, VREAU SA DISPARI SI SA UIT CA EXISTI. HAI , CE FACI? NU PLECI?  LOVESTI VOLANUL..CA SA NU MA LOVESTI PE MINE...PAI DA IN MINE..POATE ASTA TI-A MAI RAMAS SA DAI IN MINE...SUFLETESTE DEJA M-AI MUTILAT. TE URASC TE URASC TE URASC !!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U&ob=av3e

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu