Translate

duminică, 1 septembrie 2013

IMPOSSIBLE

" if you're done embarrasing me, you can tell them i was happy and now my heart is broken all my scars are open " 


...................................................................................................................................................................

01.09. 2013 - paradox, am scris acum cateva zile despre tie si despre noi. iar acum scriu cum s-a terminat , cum tu ai decis sa arunci cei 4 ani PARADOXAL in mare...locul unde m-ai facut sa ma indragostesc de tine. Am o vanataie pe mana, da..e de la tine , dar stii ce? sufletul meu e negru de cicatricile pe care mi le-ai provocat. ma simt mutilata. te-am intrebat daca tii la mine, daca m-ai iubit vreodata , mi-ai zis da. MINTI ! da, stiu...esti suparat pe mine. eu te intreb : CUM DE NU ESTI SUPARAT PE TINE ? cum?????? cum de nu iti e rusine pentru ce ai facut ? ..........................................................................................................................................................

m-am saturat sa plang din cauza ta. nici nu mai vreau sa vorbesc, desi ma doare, vorba cantecului " now it's history. i played all my cards and that's what you've done too "


DE CE ?

MERIT ???

eu inca incerc sa ma consolez ca undeva in interiorul tau murdar si egocentrist , ai tinut la mine....nu sunt convinsa. Daca tineai la mine, aveai grija de mine. Nu ai facut-o. Daca ma iubeai , de abia ai fi asteptat sa stai cu mine, sa dormi cu mine....de ce ai renuntat la mine asa usor ? ma simt azvarlita la cosul de gunoi. si nu MERIIIIIITTTTTTTT ! Imi zici ca am luat-o razna ...M-AI RANIT SI MA DOARE RAU DE TOT. am senzatia ca sunt taiata pe viu.......m-ai lasat singura.....CAND EU AVEAM NEVOIE DE TINE. de ce?


ce paradox...am sfarsit in locul unde a inceput. probabil ca toata viata imi voi aduce aminte de scoala de vara, locul unde am fost cea mai fericita si cea mai trista. ma faci sa te urasc , defapt incerc sa te urasc si NU POT. NICI MACAR ATAT NU SUNT IN STARE......SA TE URASC. imi doresc sa transform iubirea pe care o port cu mine in ura. As vrea sa te uit. am zis-o de o mie de ori. ma doare. ma doare rau iar pe tine te lasa rece durerea mea. Ai preferat sa stai cu oamenii care te-ar trada la prima bataie de vant. dar si ce daca? de ce ar trebui sa ma intereseze ?


nu e corect...mi-ai luat tot...nu intelegi ca eu prin relatia noastra respiram ? Ti se pare ca duc vreo viata prea fericita? TU ai tot ce iti trebuie....EU nu mai am NIMIC...datorita tie....multumesc, merit, merit pentru ca te-am iubit prea mult.

https://www.youtube.com/watch?v=1lefGrqcC1A
https://www.youtube.com/watch?v=1lefGrqcC1A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu