Translate

vineri, 30 octombrie 2009

cand adam s-a despartit de eva...

Cand Adam s-a despartit de Eva, multe lucruri pe Pamant nu mai aveau sa se intample...disparu pacatul originar, fapt considerat trist de catre unele specimene numite femei..Adam nu mai putea pacatui alaturi de alte specimene din spectrul atat de limitat dar sacru si totodata atat de al dracu' , numit : FEMEIA. Pamantul avea sa fie o lume anosta si plina de oameni tristi . Desi, daca stai sa o iei logic, daca* Adam s-a despartit de Eva si nu a mai avut loc copulatia, nu ar fi avut ce oameni sa existe pe Pamant. Sa revenim la oile noastre... si sa ne imaginam ce dialog ca ultima confruntare a avut loc :
Adam: Eva, iubita mea....trebuie sa vorbim..
Eva : ow, fuck la naiba , acu' i acu'.
Adam : Sa ne calmam , desi eu sunt mega calm si sa privim situatia la rece : Eu nu te mai vreu (let's imagine that Adam and Eve were Romanian peasants from Moldavia, no offense brought to moldavians whatsoever, doar suna amuzant asta cu vreu...ma face sa mi aduc aminte de lapusneanu asa un pic)
Eva : Adam, tu BARBATUL UNIVERSAL ...NU ma mai vrei?? dar ne este scris in stele ca noi trebuie sa fim impreuna...ne potrivim de minune. (partea naspa e ca ea in prostia ei*let's call that honesty, avea oarecum dreptate)
Adam : Eva...nu te mai vreau, am umblat prin gradina Raiului atat timp cu tine de brat, te-au cunoscut toti prietenii mei , iar acum ca tu ti-ai marturisit iubirea vesnica si obsesiva , am realizat ca nu pot continua asa...*je viens Blaise..je viens (romanta frantuzeasca ce se auzea pe fundal, asta pentru ca holograf ieseau din schema, li se rupsese o coarda la chitara ) Efectiv, ma sufoci..si in plus esti foarte geloasa si posesiva iar Dumnezeu cand mi te-a dat , in manualul de folosire nu a explicat la capitolul carente in comportament, acest mic amanunt..
Adam : o sa mai gasesti barbati, ca e plina gradina Raiului de diferite specimene...(lupi rai, porcusori nazbatiosi..de la caz la caz)
Eva : *tace malc...se gandeste ce argument suprem sa-i dea si zice : Dar Adam, Tu esti singurul barbat iar eu nu ma dau in vant dupa zoofilie...si in plus, nu vezi ce draguta sunt? *wink-wink ;;)
Adam : deci gata , nu are sens, vom ramane prieteni pentru ca suntem consateni si nimic mai mult
Eva: ahaaaa, stiam eu ca vipera aia nenorocita e de vina...totusi..are asa multi solzi..si lasa dare cand merge pentru ca nu are picioare...cum te poti uita la asa ceva? te va atrage cu marul ei , rosu si INTERZIS si vei pacatui...
Adam : deci vezi, de ce nu te mai vreu??? deci vezi? o iei razna si mie nu-mi place. stii doar ca nu ma atrag viperele, da-o incolo de treaba. ce, eu m-am luat de tine cand ai zis ca vrei sa culegi ciupercute*oops, asta era din alta poveste,anyway...ia mana de pe piciorul meu, ca uite i pe prietenii nostrii dl leopard si cu doamna elefantica , nu vreau sa ma faci de ras
Eva: Adam...gandeste-te macar...si acorda acestei UTOPII DE RELATIE , o sansa ;;)
Adam : am treaba, nu nu ma duc sa ma vad cu Viperica, chiar am treaba. hai EVA FII BARBATA, CE NAIBA!

morala : Eva nu este vinovata pentru pacatul originar, so stop blaming her people!
Adam , si-a contiuat business-ul prin gradina Raiului si s-a mai intalnit intamplator pe alei cu Eva,dar nimic mai mult si last but not least : Lumea as in us, nu am mai existat. iar Pamantul a fost populat de diverse specimene de maimute brainless, conform teoriei lui Darwin.

ZA END! *p.s. personajele sunt fictive, textul este pamflet, sau pastila de frecat menta pe acest blog.

your,
LILY IN MUD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu