Translate

miercuri, 15 iunie 2011

iubitului meu.

iubitul meu drag si scump, am sa te rog sa ma ierti ca nu sunt in stare sa iti zic in fata ce simt in momentul actual. Iubitule, vreau sa stii ca te iubesc mult dar am obosit sa mai fiu langa tine, am obosit sa ma intreb mereu unde esti si ce faci cand nu raspunzi la telefon, am obosit sa ma gandesc de ce nu poti fi langa mine cand am nevoie si crede-ma, iubitul meu scump ca nu sunt ironica cand iti spun ca i need to find someone else who can take my pain ...iubitul meu cu ochi azurii, nu exista zi in care sa nu ma gandesc la momentele noastre, la tine si la felul in care imi raspunzi cu mm? cand nu poti fi atent la mine si mintea iti fuge catre problemele tale. iubitule, te iubesc si simt cum ma sfasii in interior ca nu am cum sa fiu langa tine, pentru ca ..eu pentru tine, m-am lasat pe mine neglijata. incerc sa redau in cuvinte ceea ce simt acum si nu pot, nu pot..........e un imens vid care tinde sa ma acapareze de tot, iar eu simt ca sfarsesc, incet dar sigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu