Translate

vineri, 5 august 2011

thoughtless thoughts

asa..si vei spune ca titlul meu nu are noima, sens..ce vrei tu. da, asa e dar astazi sunt mahmura , un pic de alcool imbinat cu muulta dragoste , si caldura. dar ce te faci cand lucrurile astea nu raman pt mult timp..ci iti aduci aminte de evenimente mai mult sau mai putin neplacute din viata ta..se nasc monstrii, asta se intampla, frustrarea este un mecanism destul de complicat care apare in urma unui lips, a unei neimpliniri. exact..si stau si imi trec o mie de cadre ( d'eh. acum lucram in tv, ne conformam cu limbajul de specialitate ) in minte..spre exemplu..o imagine in care o duduie ( oricum este un termen mult prea frumos pt acea..vanzatoare de covoare, da..suna mai bine, vanzatoare de covoare) Nu ca ar fi un lucru rau sa vinzi covoare in piata, pana la urma si asta e o meserie..dar mai rau e cand ai mizerie sub unghii si tu te duci la perfect nails, sa-ti dea cu oja roz ( ca se poarta) sub jeg...eu nu am niste unghii frumoase recunosc, dar nici JEG sub ele nu se afla. Revenind..e complicat ca de la vanzarea de carpete, fie ele persane sau turcesti, chinezesti si kazahstaniene, sa treci intr-un mediu care pana acum jumatate de an, era NEPOLUAT DE TARANI CARE AU IMPRESIA CA DACA AU " CIOCU MARE" (asta asa ca sa imprumutam de la portocalii, diverse expresii ) pot face politica. Politica in sine, este atribuita unor oameni cu diverse calitati si capacitati intelectuale, ca daca stam sa facem politica la colt de strada, aia se numeste deja dialog intre consateni, ca altfel nu am cum sa-i numesc ( sa ma scuze nenea Rebreanu ca-i mocirlesc romanul) ..revenind la vanzatoarele de covoare...ele de regula, sunt niste femeiusti simple care nu sunt obsinuite cu hig-class-ul pe care Liberalii de regula il impun, asadar si prin urmare...Noblesse Oblige, cums-ar zice si trebuie sa ma opresc aici, pentru ca eu , am respect de sine si nu ma cobor la nivelul de Obor (ia, ca am facut si o rima)

Cu stima si respect,
Lily in Mud !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu