Translate

miercuri, 4 noiembrie 2009

lily in mud says..

Liliana in noroi simte nevoia in aceasta seara,desi este haotica si obosita sa relateze ce s-a intamplat azi:
Dimineata ora 10.00 ,ma trezesc usor ametita si cu rimelul scurs pe fata, genele mi se lipesc intre ele,telefonul suna, cainele latra ,machiajul rezista ,pentru mine e halloween in fiecare dimineata. Inchid ochii,vreau sa mai dorm putin,dar nu reusesc.
Fac o cafea buna de pus in castronul pisicii vecinei mele care se usureaza pe covorasul meu de la intrare. telefonul suna...raspund. o voce masculina, inceput promitator...:)) zic eu si imi dreg vocea. "Buna draga mea,sunt amicul tau L..Zeul Francofon*ma ierti ca-ti fac reclama :)) ,voiam sa te intreb daca te infometezi pentru ca ai slabit ft mult,vino la facultate ca-ti aduc eu sandwichuri*asta pentru ca el este invidios ca nu slabeste si va pierde pariul..trancaneala fara rost, ne facem declaratii pline de iubire frateasca si inchid telefonul. Telefonul suna iar...de data asta este "Motorista mea Obosita" care vrea sa stie ce face "profesoara de la tara"(mai multe despre aceste apelative,in urmatoare postari cand o sa am chef sa povestesc despre viata noastra la oras si barbatii de pe langa :)) ) ,inchid telefonul...suna Meine Liebe Barbie in Misery : neatza pisi ..ai treaba,hai sa ne vedem...INCHID TELEFONUL, ma asez la masa in bucatarie,TELEFONUL SUNA IAR..deja am uitat sirul oamenilor care m-au contactat, printre care meine big EX, care ma intreaba de ce nu mai am atractie fizica fata de el si de ce il consider un frate mai mare...Telefonul suna iar..e Alice in Tara Machedonilor,toate bune si frumoase,dar nu-mi spune ce vreau sa aud . Intre timp ma imbrac,plec de acasa,beau cafea la spelena blu. Aici,observ cu stupoare ca mi se atrage atentia ca am un mare morcov drept in dosul..palmei :))pentru ca sunt MISERUPISTA ,sau je m'en fichista :)) ,telefonul suna iar, twitt twitt smsssss...liliana sau Counter Strikeista*cine stie cunoaste :)) este stresata...vbeste mult si fara noima..telefonul suna iar si iar ...astfel ca, din aceasta zi minunata trag doua concluzii :
A. telefonul meu este intr-o perfecta stare de functionare si il ador pentru ca e ROZ ;
B. am primit o mie de telefoane,dar zero de la Adam,Barbatul Universal,care mi-a dovedit inca odata ca Eva a picat in plasa lui (WINK WINK, feel good about it :)) )
p.s. Maine, ma duc la concert :D o sa cante my super ex football player ,now singer and leader of the VLADS cousin!
xoxo,Goss....Lily in mud!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu