Translate

miercuri, 28 septembrie 2011

ain't no sunhine....

Si stau si ma intreb...cu ce am gresit...why don't i have my happy endings?
De ce e atat de greu sa settle down si sa-l gasesc pe mr. right..nu, mister perfect, nu mr wonderful, ci mr. Right guy for me. De ce simt nevoia acum de liniste ? de ce simt nevoia sa indepartez pe toata lumea? de ce simt nevoia sa fiu singura?
Poate..mi-a ajuns...si poate , de acum merg pe principiul ASA NU...
Sau poate faptul ca am trecut printr-o experienta traumatizanta....care nu mi-a dat de ales...culmea, nu am avut de ales......m-a ranit atat de tare. nu pot sa nu ma intreb daca nu in Martie 2012..as fi fost alta, da..as fi fost....as fi avut un astfel de statut. e greeeeu, de ce trebuie sa fie atat de greu, nici macar in cuvinte nu ma mai pot exprima..nu mai pot reda ceea ce simt. pentru ca, undeva....s-a produs o ruptura care mi-a deschis ochii si incerc cu tot din adinsul sa make it go away dar nu pot....si de fiecare data mai am un dram de speranta...vaga.....e o lumina care palpaie..si imi zice....go and meet him, poate azi .....veti repara ce s-a stricat pe drum..dar nu pot si ma mint singura, zambesc frumos, vorbesc ....ma comport normal..imi pun capul pe umarul lui si in cap deodata imi vine in minte..momentul in care m-a lasat singura cand ar fi trebuit sa fie acolo...cu mine, sa ma linisteasca si sa imi zica, nu-i nimic iubita mea...vom trece si peste asta. dar nu, locul meu deja nu mai e pe umarul lui....e un umar strain, desi mirosul parfumului imi pare cunoscut....si vor trece anii...iar eu voi zice....i once loved this man, we once had a miracle in our lives.....but he had other issues, and we lost it, and now..i'm doomed to dream at night of might it had been. Soarta si-o face omul cu mainile lui. si uite, eu am gresit...pt ca intr-o anumita conjunctura mi se spusese ca il voi intalni....si stiam ca it's not right...dar m-am lasat dusa de val...si acum sincer....nu prea mai vad malul....

sadly enough,

Lily in Mud.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu