Translate

duminică, 9 octombrie 2011

don't say you're sorry honey, i'm not...

este duminica dupamaiaza. ploua si e frig. Sunt ok, plictisita , stau si scriu pe un laptop enervant de mic, noroc ca am renuntat saptamana trecuta la unghii. Camera e roz, tavanul e roz, canapeaua e roz...nu sunt acasa, sunt intr-o camera de copil cu multe chestii fluffy, dar e liniste...jos e rumoare..familie care vorbeste despre multe si despre nimic, nu am chef sa-i ascult, am baut un pahar de vin rosu cu ei si am urcat in mansarda. macar e liniste....Ma intreb ce e cu mine de la o vreme..sunt prea linistita, nici macar chef de joaca cu mintile altora nu mai am, vorba lui Mr. Grumpy, nici macar s avand sperante false nu-mi mai vine..este o perioada extrem de seaca, am intalnit tot felul de persoane seci..persoane din trecutul meu, persoane noi...toti sunt seci si plictisitori...m-am jucat un pic cu un jurnalist de 32 de ani..nu-mi vine in cap nicio porecla pt el...este extrem de plictisitor si mamaligos..cedeaza repede..pacat ca are o varsta, nu mi-as imagina un iubit ca el, da draga..cum vrei tu draga, sunt sclavul tau draga...wtf ? poate ca ar fi interesant sa am taria necesara incat sa-l folosesc...dar nici macar pt iesiri nu pot sa zic ca mi-ar conveni, imi imaginez ca e tipul de om greoi , cu parinti de la tara, venit in Bucuresti cu sperante , care locuieste chiar si acum la 30 si ceva de ani intr-un apartament inchiriat...nu-mi doresc beneficii materiale sunt mult prea orgolioasa ca sa pot accepta ideea de a fi intretinuta...dar urasc barbatii slabi..urasc barbatii mediocrii. 
Saptamana trecuta am incheiat perioada de abstinenta, a fost ca o artificie care nu a explodat. ciudat. era o tensiune enorma intre mine si mr. Grumpy, doua luni doar am tatonat terenul. Nu e prima oara cand m-am culcat cu el, cand am facut-o prima oara..il uram, era arogant , extrem de arogant si nesfuerit..dar se imbraca si mirosea bine...are ochii albastrii ( punct sensibil la mine)..a fost cu nabadai..si acum retraiesc momentele cand ma tragea de par cu o ura si o sete de parca am fi fost amandoi niste fiare neimblanzite..de data asta a fost trist, m-am simtit ca si cum am fost la un control unde mi s-a spus sa ma dezbrac si sa las hainele pe scaun. Poate ne-am apropiat prea mult ca prieteni...de 2 luni, avem un tabiet comun in fiecare dimineata, ne bem cafeaua impreuna..discutam despre viata, politica, sex...nimic concret, el este intr-o relatie cu o tipa pe care zice el ca o iubeste...dar isi cauta satisfactia carnala in alte cearceafuri saptamanal. Este prototipul unui barbat bine. Misterios, nu vorbeste mai mult decat trebuie niciodata, nu se confeseaza oricui, ii asculta pe cei din jurul lui , cred ca sub forma asta de barbat bine se ascunde un suflet tandru in el...dar noi suntem prieteni si nu ma atrage mai mult de atat. e prea complicat ca sa stau sa ma gandesc la el...si in plus    
este prietenul lui bunny...si acum , chiar si acum dupa atatea zile...ma gandesc daca m-am culcat cu mr grumpy din razbunare , din curiozitate sau din dorinta...raspunsul nu este niciunde...raspunsul nu-l cunosc nici macar eu. 
Bunny stie despre aventura mea cu prietenul lui, nu m-a certat niciodata, nu mi-a spus-o niciodata..stiam ca il deranjeaza, dar nu am avut procese de constiinta. Am abilitatea perfecta de a ma minti singura si de a uita anumite aspecte. L-am iubit mai mult dupa ce m-am culcat cu mr. grumpy...spre finaul relatiei mele cu el, intr-o noapte de betie in club...unde eram toti, mi-a spus-o ...te-ai culcat cu el si nu pot sa uit..sa te iert...dar iubitule, eu cum pot sa uit faptul ca in fiecare seara dormi in patul nevestei tale?
Nu i-am spus nimic atunci, am tinut-o pe a mea..nici in ziua de azi nu i-am recunoscut-o ca prietenul lui m-a avut, sau poate eu l-am avut pe el..nu am de ce sa ma jenez..i'm not sorry for anything. Relatia mea cu bunny a incetat, a incetat sa mai fie o relatie de iubit- iubita...il doresc acum exact asa cum este el. un barbat insurat gata sa ma scoata la o cina si apoi o partida nebuna, nu imi mai doresc sa-l ascult , sa-i dau sfaturi, sa ma confesez...nu, imi doresc sa-l folosesc fizic si atat. Problema este....daca..nu voi mai putea...daca dupa tot timpul asta...in care am suferit,nu voi putea sa o fac cu sange rece? who knows...i'm not sorry for anything. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu