Translate

duminică, 6 septembrie 2009

I would send you a bouquet of newly sharpened pencils

E frig si ploua. E toamna si-mi place. Nu inteleg de ce lumea vede Toamna ca pe un anotimp de tranzitie,mort, fara suflare....Toamna aduce cu ea intotdeauna schimbare, iar eu mereu am considerat ca change is good, fara nicio aluzie politica de genul :"Change is what you need" .
Pentru mine Toamna inseamna , mai mult sau mai putin emotionant, rechizite scolare! :D
i simply love them, mai ales ca sunt un fel de portaluri care ma duc inapoi spre anii mei de scoala.
"I would send you a bouquet of newly sharpened pencils" , replica mea preferata, din filmul meu preferat si anume : YOU'VE GOT MAIL. Toamna parca te face sa iubesti mai mult orasul mort si ametit pe timp de vara. Da, toamna incepe forfota, scoala, jobs, cumparaturi,lume plimbandu-si cateii in parc, totul fiind rupt parca din filmul de mai sus. Desigur, nu cred ca putem compara toamna newyorkeza, cu toamna micului Paris. Si totusi, Toamna asta simt ca a venit prea devreme, inca nu am scapat de haosul emotional din vara, nu, nu sunt pregatita sa dau fata-n-fata cu toamna. Imi mai trebuie putin ragaz...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu