Translate

miercuri, 2 septembrie 2009

..pentru restantierii din noi

E seara. 20.22 ....am de invatat, mult, mult de tot. examene peste examene,nu-mi place cum suna termenul de restante. Pe bune, adica e ca si cum ar trebui sa ne re-aminteasca every freakin' time ca suntem restantieri...poti sa fii restantier la multe chestii, mai mult sau mai putin pe baza financiara, dar sa fii restantier la facultate...whooaaa, este o rusine totala! Sa-ti fie rusine, restantierule ca stai si freci menta tot timpul anului facand practic NIMIC , o vara intreaga zaci in nonsalanta iar toamna nu-ti poti dedica doua, trei saptamani sa inveti, precum codasii. :)) ce amuzant suna acest cuvant. Asa-mi zicea bunica mea, cand eram mica, incercand sa ma mobilizeze sa invat : vrei sa fii codasa clasei? Like wtf, who gives a damn? well, cunosc eu o persoana care sigur mi-ar tine un monolog interminabil despre cat de important este pentru o persoana, in genere pentru el sa termine magna cum laude. okay, respect! dar cred ca am deviat de la subiect! Tu, restantierule, ti-e bine mah acum la sfarsit de vara sa stai sa inveti, precum greierele lui La Fontaine? NU...ai sa-mi raspunzi. Oh, acum ti-a mai "cazut din rang?" you're not that wicked anymore, are you? Eh, lasa ca si eu sunt in aceeasi situatie :)) si de fiecare data, ma revad zicand : "La anul, nu o sa mai am nicio restanta". Ca un final de piesa in care joaca Piersic, stai si reflectezi la aceste cuvinte..si iti rasuna in cap precum clopotul legat de gatul unei vite. E greu, sa nu te tii de cuvant nu? Dar stii ce e si mai greu, sa te Dezamagesti pe Tine Insuti/Insati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu