Translate

vineri, 4 septembrie 2009

what would life be without a little symphony?

What would life be without a little symphony? .....Pai as putea spune ca ar fi (cu un singur i :)) ) a sad void. Tindem pe zi ce trece, cel putin eu asa simt sa fim din ce in ce mai programati, mai haotici, mai senseless. Aseara, la recomandarea mea, :))) un prieten mi-a citit blogul. Ma rog, impropriu zis, blogul..ci post-ul acela despre restantieri. Nu stia ca este al meu...s-a aratat oripilat ca persoana in cauza, comparase restantierul cu greierele lui La Fontaine sau de ce in aceeasi scriere, am adus vorba de Piersic...nu intelegea substratul. Sau ..de ce lily in mud (liliana in noroi :))) , thank you girls :D:D ) scrie 3 cuvinte in romana si 7 in engleza. Am fost amuzata, de opinia lui si intr-un final i-am marturisit ca era scris de mine. M-a intrebat daca am vrut sa ma dau mare..mare cu ce? ca am restante? :)) Ca trebuia sa aduc vorba de Baudelaire, Foucault sau chiar Flaubert. " Ca de La Fontaine, stie toata lumea din cls a 2-a ". Mirata, m-am gandit cum ar fi putut fi creeata o simbioza intre Les fleurs du mal si restantierul..apoi am realizat ca ar putea avea dreptate. Sunt o persoana naiva, am cunostinte dar subconstientul meu mereu se indreapta catre copilarie..poate ca e bine, poate ca sunt vorba unui prieten drag " un copiloi mare" dar there's something i wanna say it loud : fara lucrurile astea "NAIVE" si simple...am deveni niste mecanisme care traiesc pentru " sex drugs and rock'n'roll" :)) ...esenta, in speta, unde este? .....va las pe voi, sa reflectati.


aaaah cateva linkuri :
http://www.youtube.com/watch?v=HSQ3ZRmkmy4


http://www.youtube.com/watch?v=OzfyK_0fmIU ( pentru copilul din tine :D )

enjoy! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu